Strikkeopskrifter med mit yndlings Drops garn

Published on January 28 2015

Strikkeopskrifter med mit yndlings Drops garn

Når jeg kaster mig ud i nye strikkeopskrifter, så går jeg altid efter dem, hvor man skal bruge Drops garn, og allerhelst efter de strikkeopskrifter, hvor man skal bruge enten Drops Baby Alpaca Silk garn, Drops Cotton Viscose garn eller Drops Safran garn, da de er mine ultimative yndlings garn typer.

Jeg elsker at strikke efter strikkeopskrifter med enten Drops Baby Alpaca Silk garn, Drops Cotton Viscose garn eller Safran garn fra Drops, da det er nogle virkelig lækre typer garn, som er nemme og gode at strikke med. Jeg synes både at disse typer Drops garn giver flotte resultater, når man strikker med dem, men jeg er også meget begejstret for det udvalg af farver, man kan få disse typer Drops garn i.

Strikkeopskrifter med Drops Baby Alpaca Silk garn

Når jeg følger strikkeopskrifter, hvor man skal bruge Drops Baby Alpaca Silk garn, så er det ofte strikkeopskrifter på babystrik, da Drops Baby Alpaca Silk garns kombination af 70 % baby Alpaca (styrke og blødhed) og 30 % Mulberry silke (glans) gør strikken ekstra mild mod huden. Ingen af garnfibrene i denne type Drops garn er behandlet eller har været udsat for kemisk behandling, hvilket fremhæver det bedste i garnet. Et plus, når jeg følger strikkeopskrifter med denne type Drops garn er, at resultatet kommer til at virke afkølende når det er varmt, og varmende når det er koldt. Perfekt til babystrik.

Strikkeopskrifter med Cotton Viscose og Safran garn fra Drops

Jeg kan også rigtig godt lide at følge strikkeopskrifter, hvor man bruger enten Cotton Viscose eller Safran garn fra Drops, da begge typer giver et lækkert og smukt strikresultat. Når jeg strikker med Drops Cotton Viscose garn har jeg at gøre med en fin og solid garnkvalitet, man kan bruge til elegante detaljer og kanter, og resultatet bliver flot skinnende. Når jeg følger strikkeopskrifter med Drops Safran garn har jeg at gøre med et let bomuldsgarn af høj kvalitet, som er blødt og slidstærkt. Når jeg strikker med denne type Drops garn, strikker jeg oftest sommertøj og andre lette typer beklædning.

Alt i alt er jeg glad for at strikke efter strikkeopskrifter. Hvor man bruger disse typer lækre garn fra Drops. Hvis du også sidder derude og har lyst til at prøve kræfter med sådanne strikkeopskrifter, så kan du finde et bredt udvalg her.

Written by Lis og Bo

Published on #Strikkeopskrifter, #Strikke, #opskrifter, #strikning, #garn

Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post